E-Mekan | Paylaşımda Bir Numara
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

AnasayfaLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap

RESMİ BİLGİ > Neden patch yok ve hala pazar kuramıyoruz?..

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
l3_uFuq

l3_uFuq

Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 98
Rep Gücü Rep Gücü : 308
Rep Rep : 0
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 26/03/10
Yaş Yaş : 31

RESMİ BİLGİ > Neden patch yok ve hala pazar kuramıyoruz?.. Empty
MesajKonu: RESMİ BİLGİ > Neden patch yok ve hala pazar kuramıyoruz?..   RESMİ BİLGİ > Neden patch yok ve hala pazar kuramıyoruz?.. EmptyC.tesi Mart 27, 2010 10:25 am

Trading was disabled across all the servers, but people are reporting that buying merchant still works. Was this intentional or not and how will it be dealt with?Ticaret butun serverlarda iptal edildi ama insanlar hala buying merchant kurulabildigini rapor ediyorlar.Bu bilerek mi boyle bırakıldı yoksa kazara olan birsey mi ve bununla nasıl basedeceksiniz?

Buying merchant was in fact still functioning even after trading had been disabled across all servers.Butun serverlarda ticaret bloklanmasına ragmen buying merchantlar hala calısıyordu. To the best of my knowledge, this was due to some sort of error; odds are whomever wrote the command initially overlooked buying merchant and it slipped through the *****s. Bildigim kadarıyla bu aslında bir nevi hatadan kaynaklanıyor,bununla ilgili kodları yazanların buying merchant kısmını es gectikleri ve bu anlamda buying merchantın acık kalmasının da bu acıktan gectigini soyleyebilirim.It doesn't really make much difference though; since we can track all item interactions, having buying merchant only for a day or two just makes the search parameters that much narrower and easier to put into a spread sheet report.Ama sonucta bu bir onem arzetmiyor,butun alısverisleri takip edebildigimiz icin,birkac gunlugune buying merchantin acık kalması bir sorun teskil etmiyor ve bu anlamda arama kriterlerimizin de daralması ve daha kolay sekilde bu kayıtların raporlanması saglanacak.

Whats up why didn't we get a patch since it was down this long and not to mention still not being able to sell items now? Neden bu kadar uzun sure gecmesine ragmen patch yayınlanmadı ve itemlerimizi hala satamıyoruz?

An emergency update went through at 1:00 AM PST last night to implement a fix for the abuse we've been experiencing. Pasifik Standart Zamanı ile gece 1 de yapılan acil durum bakım calısması ile bu bugun duzeltilmesi adına bir uygulamamız oldu.

Turns out that we not only woke up MGAME in the middle of the night, but actually ended up dragging one of the developer techs back to the office despite him having been out of town at the time.Mgame i gecenin bir vakti uyandırmamızın dısında halihazırda sehir dısında olması gereken teknik elemanlarımızıdaofise geri cagırdık bu olay yuzunden. With that in mind, all nay-sayers who like to claim that K2/G1 or MGAME don't care about the players or game can kindly sit down for a while.Surekli K2 / G1 oyuncular veya oyun icin bisey yapmıyor diye ortalıgı velveleye verenler bir sureligine yerlerine oturup buna ara verebilirler..

Trading will remain disabled until after GMs are able to perform a full search and wipe of illegal items brought on from this abuse over the past few days. This is so that we can keep the search more exact and accurate; if we re-opened trading now, it would just make things more difficult for us to work with. Gecen birkac gun icerisinde bu bug ile olusan istismarların GM ler tarafından tam olarak belirlenmesi ve bu itemlerin silinmesi bitene dek ticaret kapalı kalacak.

Our current plan of action is to pinpoint all items that came from the Chaotic Generator over the past few days and all users who interacted with it. Since the people who abused this issue did so without the slightest bit of grace or subtly, it won't exactly be difficult to figure out who was involved. Su anki planımız Chaotic Generatorden son gunlerde gelen butun itemlerin ve bu itemlerle ilgili olan butun oyuncuların belirlenmesi uzerine.Bu bugu istismar edenlerin bunu bu denli fütursuzca ve rahatca yapabilmeleri sayesinde bunu tespit etmemiz acıkcası daha da kolay olacak.Items will be deleted and accounts will be banned. There has been mention of a potential rollback, but only on the grounds that the damage has spread too far for GMs to repair; in spite of players asking for a rollback as if it were as simple as flicking off a light switch, it is not an easy matter nor is it done without serious consideration for the impact it may have on the players. Itemler silinecek,ve hesaplar banlanacak.Rollback olacagı yonunde soylentiler dolasıp duruyor ama bu ancak GM lerin duzeltmeleri artık neredeyse imkansız hale gelmis oranda yayılan sorunlar varken olabilecek birsyedir ve rollbackten bahsedip duran oyuncular bunu her ne kadar bir lambanın dugmesine basıp onu acıp kapamak kadar kolay birsey zannetselerde bu kolay birsey degil ve ciddiye alınmaksızın oyuncular uzerinde olusturacagı etki gozardı edilerek yapılabilecek birsey degil..I've been keeping an eye on trade logs and item reports ever since finding out about the abuse and will be doing my best to make sure that only those who abused this issue are punished.Ticaret kayıtlarına ve item kayıtlarına bakıp duruyorum bu bug istismarı belirlendiginden bu yana ve emin olun sadece bu ise karısmıs insanların temizlenmesi icin elimden geleni yapacagım..

On a similar note, I'd like to address those users whom abused the Chaotic Generator. Bir baska belirtmek istedigim sey ise,Chaotic Generator kullanarak bu bugu istismar eden kullanıcılarla ilgili.I can't name names, but you all know who you are.İsim vermeyecegim ama hepiniz hangilerinizin bunu yaptıgını cok iyi biliyorsunuz. I hopped around the servers all day yesterday, monitoring the Generators and keeping an eye on how things were developing along with Linus.Linus ile beraber bugun serverlar arasında dolastık durduk ve generatorleri ve bunun nasıl olsutugunu izledik . I have to say I am severely disappointed in many of you. Soylemeliyim ki bircogunuz beni ciddi sekilde hayal kırıklıgına ugrattınız. Just like when an EXP Quest bug shows up, hundreds of players flock to abuse it, not thinking of anything but some quick profit for themselves. Kucuk bir kazanctan baska bisey dusunmeksizin exp bugu kullanan yuzlerce oyuncuda oldugu gibi.Such greed and blatant disrespect for your fellow players is simply inexcusable.Boylesine bir acgozluluk ve kaba saygısızlıgın sizin gibi oyuncular tarafından yapılması kabul edilemez.. I watched many well-known and so-called 'legit' players and clans (and just as many clans with already tarnished reputations) milling around the Generator like moths around a flame, repeatedly using it, opening buying merchants to offload goods, and then run them back and forth to the Inn Storage all day long. Tıpkı bir atesin etrafında ucusan kelebekler gibi cok iyi bilinen klanların ve sozum ona YASAL oyuncularının nasıl generatorun etrafında kosusturduklarını,buradan elde ettiklerini ha bir gayret inn hostesse tasıyıp durduklarını ve buying merchant acarak baska karakterlere aktardıklarını izledim.You guys were being about as subtle as a sledgehammer.Bir balyoz kadar incelikli davrandınız oyuncular...

I'm looking forward to banning lots of cheaters for this, especially since I know lots of them are going to come whining and feigning innocence. It should be good for a laugh.Burada bircogunuzun masum oldugunuzu soyleyip duracagınızı iddialarda bulunacagınızı bilsemde bu yuzden bircok oyuncuyu banlayacagım.Bu acıkcası gulmem icin iyi bir sebep olacak! Yeni guncelleme > ek acıklama

Alıntı:
We've been working closely with the developers on resolving this whole matter and MGAME has been very good at supplying us with what we need. Oyun gelistiricileri ile bu konuyu cozme noktasında birlikte calısıyoruz ve Mgame de bize istedigimiz seyleri saglamakta cok yardımcı oldu.Thanks to their help, we've already got a list of every user to use the Chaotic Generator during the period of abuse and every exploited item that came as a result of it. Yardımları sagolsun chaotic generatoru kullanan her kullanıcının adını ve bu istismar surecınde cıkarttıgı itemin tam listesi halihazırda elimize gecmis oldu. Over 1200 users have already been permanently banned because of this event and that amount will continue to climb as we track down the trade logs of those items and ban users involved in trafficking them.Su an itibariyle 1200 hesap kalıcı olarak banlandı ve bu rakam bu listedeki kisilerin yaptıkları tradeler ve itemleri aktardıkları kisilerin de tespit edilmesiyle artmaya da devam edecek.

All exploited items will be deleted from the game. Similarly, all gold connected to those items and sales will be traced and removed from the game as well. Once all fence accounts have been banned and the gold has been deleted, we will re-open trading.Bu konuda istismar edilen butun itemler dolayısı ile oyundan silinecek.Yine benzer sekilde bu itemlerle ilişkili olarak elde edilmis butun paralarda takip edilerek silinecek.Butun bu ise karısmıs hesapları banlayıp bu istismar ile kazanılmıs-aktarılmıs paralar silinecek ve sonrasında ticareti yeniden aktive edecegiz.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek

RESMİ BİLGİ > Neden patch yok ve hala pazar kuramıyoruz?..
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
E-Mekan | Paylaşımda Bir Numara :: ¤°o._.·Knight Online·._.o°¤ :: Knight Online Haberler-
Buraya geçin: